Saturday, September 13, 2014

I think I do

Hye! 

Just watch this movie tadi. On Diva. Well, jalan cerita dia simple but really get into heart. Got me? Haha. Beginilah. 

When you watch a movie, cerita pasal a couple, break and then back together because they cant live without each other then suddenly you teringat your lovely love. Even, baru pagi td kau cuddle2 merajuk2, lepas tu kena pujuk, lepas tu dia tinggal kau sebab kena pergi kerja demi sesuap nasi (cewahh), lepas tu kau buat kerja surirumah seperti basuh baju yang dikumpul seminggu yang dah menggunung dan menyakitkan mata yang memandang, jadi sambil kau basuh baju, kau menonton tv, cerita pula cerita yang seperti diterangkan tadi lepas tu kau rasa rindu sgt2 dkat kekasih hati kau yg pergi kerja pagi tadi, tp kau rasa rindu mcm dah sebulan xjumpa dan kau rasa nak nangis sgt suruh kekasih hati kau balek sekarang jugak. Hah! Itu aku la tu. 

Jadi, cepat cepatlah aku karangkan luahan hati nie sebagai ingatan bagaimana rasa sayangnya aku dkat kekasih hatiku itu supaya lain hari kalau aku merajuk dan marahnya macam mahu aku kurungkan dia dkat ruangan basuh baju dibawah rumah kami diwaktu malam, lalu padamkan lampu biar dia ketakutan (Astaghfirullah, mintak dijauhkan berperangai keji begini), jadi bila aku baca balek karangan hatiku ini aku menjadi sejuk dan menjadi puteri salju atau Queen Elsa maybe lg bagus, dan menyayanginya semula seperti mahu membuat panggilan suruh dia balek dari kerja sekarang juga. Lol 

Maafkan berperangai sewel, bila rindu husband yang memerah keringat demi sesuap nasi muncullah entri2 sewel seperti entri2 sewel sewaktu muda remaja yang tersimpan dalam draft semuanya. Ish3.

Baiklah. Husband, sesungguhnya aku amat merinduimu. Harapnya kau ditempat kerja itu juga merasa apa yang ku rasa, lalu tidak tenteram membuat pekerjaan lalu rasa tidak sabar2 mahu jam lima dan pulang ke rumah. 

Baiklah lagi sekali, marilah tunaikan solat Zohor yang sudah terlambat ditunaikan. Mungkin inilah sebabnya hati menjadi sewel kerana tidak tenteram belum memghadapNya. Babai. 

Sorry. Entri sewel. Rindu husband. 

No comments:

Labels